Ako pracujeme
Príbeh zo zeleného domu
„Za cenu developerom plánovaného vzorového bytu sme pripravili a zrealizovali nízkonákladovú kampaň, vďaka ktorej sme predali celý projekt.“
(Norbert Hrnčiar, manažér projektu)
Napokon si vybrala pre spoluprácu nás. Pustili sme sa do práce a za dva mesiace sme predali neuveriteľných 65 % bytov. A po šiestich mesiacoch sme vypredali celý projekt.
GREENPOINT
Bratislava II - Podunajské Biskupice
Ako sa nám to podarilo?
ZREALIZOVALI SME POCTIVÝ MARKETINGOVÝ MIX
Projekt HLBINNÁ
Bytový dom pred ukončením výstavby,
1 rok neúspešný predaj.
Developer pri predaji spolupracoval s viacerými RK a podľa ich ubezpečení sa spoliehal, že predaj sa rozbehne až po úplnom dokončení bytového domu a vybudovaní vzorového bytu.
sme zmenili na:
Ekologické a ekonomické bývanie vo vidieckom prostredí v zeleni
Čo sme zmenili?
*vytvorili sme nový imidž
*postavili sme do popredia pozitíva produktu
*zmenili sme názov i logo - kompletný rebranding produktu
*upravili sme okolie
*zmenili sme štruktúru bytov
*pripravili sme nové pôdorysy
*navrhli sme alternatívne dispozície bytov
*zabezpečili sme moderný variabilný štandard bytov
*nastavili sme úplne nový cenník
*zrealizovali sme efektívnu reklamnú kampaň
*naštartovali sme predaj cez hromadné obhliadky
A VÝSLEDOK NENECHAL NA SEBA DLHO ČAKAŤ:
Celý projekt vypredaný za 6 mesiacov